English

مدیرکل راهداری مازندران خبر داد؛

اجرای عملیات رهاسازی سنگ‌های معلق در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای طرح لق گیری ترانشه و رهاسازی سنگ های معلق دیوارهای کناری محور کندوان در حد فاصل ولی آباد تا سیاه بیشه در قالب 5 اکیپ توسط راهداران در یک اقدام جهادی خبر داد.

اجرای عملیات رهاسازی سنگ‌های معلق در جاده چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: با توجه به بارش ها در چند روز گذشته و ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی محور  این طرح با هدف جلوگیری از خطر سقوط سنگ‌های غیرایمن در طرح راهداری اضطراری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: لق گیری در راهداری به معنای برداشتن سنگ های معلق در حاشیه راه ها و نقاطی است که بیشتر در معرض خطر می باشدکه به همین منظور عملیات لق گیری در حد فاصل ولی آباد تا سیاه بیشه انجام می پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با توجه به کوهستانی بودن محور کرج-چالوس و ریزش سنگ از کوه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با شناسایی نقاطی که بیشتر در معرض خطر است، با بررسی های دقیق اقدام به لق گیری می کند تا خطرات را در این مسیر به حداقل کاهش دهد و ارتقای ایمنی را در محور کرج-چالوس افزایش دهد.

وی خاطرنشان ساخت: جاده کوهستانی کرج- چالوس از مسیرهای پرتردد و پرحادثه کشور محسوب می شود، طول این مسیر حدود 162 کیلومتر است که نیمی از آن در استان البرز و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان مازندران قرار دارد. 

جهانیان، از احتمال بازگشایی محور در چند ساعت آینده خبر داد و تأکید کرد: رانندگان عزیز لطفاً برای جلوگیری از حوادث احتمالی با مأمورین پلیس راه و راهداری در بازه زمانی مذکور همکاری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه