English

خطر ریزش سنگ در جاده های کوهستانی البرز

با ریزش برف و گسترش یخبندان، مدیر کل هواشناسی البرز از خطر ریزش سنگ و کوه در جاده های کوهستانی این استان به ویژه در جاده کرج- چالوس خبر داد.

خطر ریزش سنگ در جاده های کوهستانی البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، منصور رحمانیان  روز یکشنبه عنوان کرد: آسمان امروزیکشنبه، ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارش برف، به تدریج کاهش ابر، یخبندان،وضعیت کیفی هوا ناسالم برای گروه های حساس، فردا دوشنبه ،‌صاف تا قسمتی ابری، مه آلود، یخبندان، سه شنبه،‌ قسمتی ابری تا نیمه ابری،‌ یخبندان‌شب بارش پراکنده و خفیف برف، چهارشنبه،‌ ابری و مه آلود، ‌بعضی ساعات بارش برف،‌یخبندان یخبندان، پنجشنبه،‌ابری و مه آلودصبح بارش برف، به تدریج از عصر کاهش ابر خواهیم داشت.

تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن بعضی ساعات بارش‌های پراکنده برف و مه آلودگی خواهیم داشت.

بر این اساس به تدریج از امشب با خروج سامانه بارشی کاهش ابر و یخبندان سراسری، لغزندگی سطح جاده‌ها ، کاهش میدان دید، ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان البرز دور از انتظار نیست.

دمای کمینه و بیشنه هوای امروز استان بین منفی سه تا سه درجه بالای صفر، فردا دوشنبه منفی پنج تا چهار درجه بالای صفر،‌ سه‌شنبه  منفی ۲ تا سه درجه بالای صفر،‌چهارشنبه منفی ۲ تا چهار درجه بالای صفر و پنجشنبه نیز بین منفی چهار تا چهار درجه بالای صفر است .

سرعت وزش باد عصر امروز، فردا و پس‌فردا سه‌شنبه استان ۲۰ کیلومتر در ساعت، چهارشنبه ۲۴ کیلومتر درساعت خواهد بود.

وضعیت کیفی هوا استان از فردا دوشنبه  تا پنجشنبه هفته جاری سالم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه