English

طی ۱۲ روز گذشته؛

افزون بر ۱۱۰هزار خودرو وارد جزیره شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طی 12 روز گذشته افزون بر 110هزار دستگاه انواع خورو سواری و عمومی وارد این جزیره شده است.

افزون بر 110هزار خودرو وارد جزیره شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهارکرد: همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال(25 اسفند 1401) تا پایان وقت هفتمین روز فروردین 1402، تعداد 110هزار و 937دستگاه انواع خودرو از مسیر دریایی وارد جزیره زیبای قشم شدند.

وی ادامه داد: این تعداد خودرو توسط 35دستگاه لندینگ کرافت(شناورهای ویژه حمل خودرو) از اسکله پل در بندرعباس وارد اسکله لافت در جزیره قشم شده‌اند.

به گفته فتح الهی، با وجود صف های طولانی خودرو در اسکله پل برای ورود به قشم خوشبختانه با اقدامات پیش بینی شده از سو ستاد اجرایی خدمات سفر در ماه های قبل از آغاز تعطیلات نوروزی، شاهد رضایت حداکثری گردشگران برای سفر به این جزیره زیبا در جنوب کشور هستیم.

وی با تاکید بر ورود 674 هزار و 334 گردشگر از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی به منطقه آزاد قشم طی مدت 12روز گذشته، افزود: بیشترین گردشگران از مبدا ورودی اسکله پل بندرعباس وارد اسکله لافت در جزیره قشم شده اند.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جایگاه ورود گردشگران جزیره قشم از مسیر اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم که با شناورهای مسافری انجام میشود در رتبه دوم قرار دارد و در نهایت بخشی از میهمانان جزیره هم از مسیر فرودگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد وارد این جزیره گردشگر پذیر می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه