English

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

ورود بیش از ۶۱۸هزار گردشگر به جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ورود 618 هزار و 510 گردشگر به جزیره قشم تا شش فرودین ماه خبر داد و افزود: ورود گردشگران تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد رشد داشته است.

ورود بیش از 618هزار گردشگر به جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این مطلب افزود: امسال برنامه ریزی مناسبی به منظور تسهیل سفرهای دریایی و اسکان گردشگران انجام شده و هموطنان از سفر به قشم استقبال چشمگیری داشته‌اند. 

وی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته اقدامات زیادی به منظور بهسازی و ساماندهی بنادر و فرودگاه، اماکن اقامتی و تفریحی و اطلاع رسانی در خصوص جاذبه های بزرگترین جزیره خلیج همیشه فارس انجام شده و نتیجه این اقدامات رشد گردشگران جزیره را درپی داشته است. 

فتح‌الهی با بیان اینکه قشم مقصد اول سفرهای دریایی در جنوب کشور است، افزود: تا شش فروردین ماه نزدیک 510هزار گردشگر از بنادر لافت و پل و به وسیله خودرو به جزیره وارد شدند که این رقم نیز در مقایسه با سال قبل 32درصد رشد داشته است. 

به گفته وی، افزایش لندینگ کرافت های مسیر لافت-پل، لایروبی بندر پل، بهسازی و افزایش گیت های ورودی و خروجی این بنادر موجب شده با وجود افزایش گردشگران، زمان معطلی مسافران برای ورود و خروج به حداقل برسد. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از رشد 12درصدی ورود گردشگران از فرودگاه بین المللی قشم خبرداد و اضافه کرد: افزایش تعداد پروازها موجب شده تا روز گذشته بیش از 18هزار گردشگر از مسیر هوایی به جزیره سفر کنند. 

وی ادامه داد: بیش از 90هزار گردشگر نیز از طریق بندر شهید ذاکری و لافت به جزیره وارد شدند که این رقم نیز نسبت به سال قبل با رشد چشمگیر 61درصدی همراه بوده است. 

فتح الهی یادآور شد: امسال با هم افزایی و فعال سازی ظرفیت دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها و جامعه محلی شاهد توزیع گردشگر در سراسر جزیره هستیم و این موضوع باعث شده ارائه خدمات به نحو مطلوبی انجام شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه