English

رصد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی یزد/ پلمپ ۴۴ مرکز متخلف و معدوم سازی بیش از ۱۲ هزار کیلو گرم مواد غذایی فاسد

رئیس گروه سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی یزد از پلمب 44 مرکز متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و ۱۲ هزار و ۹۴۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

رصد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی یزد/ پلمپ ۴۴ مرکز  متخلف و معدوم سازی بیش از ۱۲ هزار کیلو گرم مواد غذایی فاسد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، وحید جعفری با اشاره به آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ماه گفت: از ۲۴ اسفند ماه تا ۶ فرورردین سال جاری، هزار و ۲۵۴ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط استان یزد انجام شده است.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده، ۲۱۰ مورد به مراجع قضایی معرفی و ۴۴مرکز متخلف نیز پلمب شده اند.

وحید جعفری افزود: همچنین ۱۲ هزار و ۹۴۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۳۸۶ مرکز اقامتی، ۶۸۳ مراکز و اماکن بین راهی، ۷ هزار و ۴۵۹ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۳ هزار و ۴۷۶ اماکن عمومی و ۶۲ پایانه مسافربری بازرسی شده اند.

رئیس گروه سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی یزد تصریح کرد: همچنین ۳ هزار و و ۸۵۰ مورد کلرسنجی منابع آب و ۷ هزار و ۳۴۲ مورد سنجش پرتابل سطوح و مواد غذایی نیز توسط کارشناسان بهداشت محیط استان یزد انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه