English

فرمانده فراجا:

خستگی و خواب آلودگی دو عامل مهم عدم کنترل وسلیه نقلیه در جاده است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خستگی و خواب آلودگی، دو عامل عدم کنترل وسیله نقلیه در جاده ها طی نوروز سال جاری بوده است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۵ قصرالدشت شیراز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به استان فارس رسیدگی به ماموریت ها و ارزیابی عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی استان فارس، بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین عملکرد در حوزه مبارزه با سرقت و جمع آوری معتادان متجاهر می باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه استان فارس مسافرپذیر و با طول جاده های زیاد نسبت به استان های دیگر است، افزود: بررسی های ما نشان می دهد علیرغم افزایش چشمگیر حجم تردد در جاده های استان با اقدامات فرماندهی انتظامی فارس شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در این استان هستیم.

سردار رادان گفت: ۶۵ درصد تصادفات صورت گرفته در کشور در نوروز سال جاری ناشی از ۳ تخلف، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و عدم کنترل وسیله نقلیه گزارش شده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران توصیه کرد: مسافران نوروزی، جاده را در سفر خود، جزو سفر بدانند و در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند تا به سلامت به مقصد برسند.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، به منظور بازدید میدانی از فعالیت های نیروی انتظامی فارس، وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس قرار گرفت.

زیارت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام، بازدید از کلانتری های شیراز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شیراز، دیدار با خانواده معظم شهید محمد صادقی کریمی نمدی از شهدای تکاور نیروی انتظامی و شرکت در نشست خبری از برنامه های دو روزه سفر فرمانده فراجا به استان فارس است.

استانداری فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه