English

عبدالرضا پیروی منش:

تشکیل ۷۶۲پرونده تخلف از ابتدای طرح نظارتی تاکنون

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان بازرسان این سازمان برای 762واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی پرونده تخلف تشکیل دادند.

تشکیل 762پرونده تخلف از ابتدای طرح نظارتی تاکنون

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط به صورت مستمر بازار را مورد رصد قرار می دهند.

وی اظهارداشت: این طرح جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، باتوجه به افزایش تقاضای عمومی با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

پیروی منش افزود: بازرسان این سازمان از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان بیش از شانزده هزار و 400 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان بعمل آوردند که از این تعداد بازرسی منجر به تشکیل بیش از 762پرونده تخلف شده است.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان عنوان کرد: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده توسط بازرسان بالغ بر دوازده میلیارد و 160میلیون ریال است که پرونده های تشکیل شده جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به اداره کل تعزیرات استان ارسال شده است.

وی ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و عرضه صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان تأکید کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه