English

در طرح عیدانه استاندارد، فرودگاه اراک بازرسی شد

در روزهای آغازین سال جدید و در راستای اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استان مرکزی، مدیر کل استاندارد و هیات همراه ایشان با حضور در فرودگاه اراک بر صحت ارائه خدمات استاندارد در این مرکز مطابق با چک لیست ارزیابی سازمان ملی استاندارد نظارت نمودند.

در طرح عیدانه استاندارد، فرودگاه اراک بازرسی شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، در این بازدید ارزیابی سرویس ها و خدمات فرودگاهی از جمله امکانات پارکینگ، نحوه بازرسی امنیتی، وضعیت سالن عمومی، سالن ترانزیت، نمازخانه، سرویس بهداشتی، رستوران و کافی شاپ سالن و همچنین نحوه ارائه خدمات ویژه برای افراد ناتوان و کم توان توسط کارشناسان مربوطه صورت گرفت.

مدیر کل استاندارد در این خصوص بیان کرد: طرح عیدانه با هدف نظارت عالی و ارزیابی کیفیت کالا و خدمات در راستای صیانت از سلامت و ایمنی، از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می شود.

سید سعید میرنظامی افزود: به‌موجب ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالاهای ساخت داخل، وارداتی و نیز خدماتی که ازلحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت می‌باشند با همکاری نهادهای ارزیابی انطباق تأیید صلاحیت شده اقدام و نتایج حاصل را جهت اطلاع عموم و مراجع ذی ربط اعلام کند.

وی محورهای ارزیابی در این طرح را بازرسی از هتل ها، هتل آپارتمان ها و زائر سرا ها، فرودگاه‌ها، پایانه‌های اتوبوسرانی برون شهری، ایستگاه‌های قطار برون شهری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشوئی و مراکز فروش شیرینی و آجیل عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه