English

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبرداد؛

کشف۷ دستگاه ماینر قاچاق در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف7 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف7 دستگاه ماینر قاچاق در برخوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت: درپی دریافت اخباری مبنی بر استفاده غیر قانونی از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در شهرستان برخوار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر ضمن هماهنگی‌ با مرجع قضائی به محل‌ مذکور اعزام و در بازرسی از یک سوله موفق شدند تعداد 7 دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه اقلام مکشوفه قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این دستگاه ها را 2میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: استفاده غیرقانونی از دستگاه های ماینر علاوه بر این که توان مصرفی بالایی داشته و موجب خسارت به شبکه توزیع برق می شود از این رو پلیس با جدیت این مسئله را دنبال و با متخلفان در این حوزه برخورد می کند و از شهروندان می خواهیم هرگونه اقدامات و فعالیت های مربوط به استخراج غیر قانونی ارزهای دیجیتال را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه