English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم:

قیمت کالا و خدمات در قم مناسب تر از دیگر شهرها است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: قیمت فروش کالاها و خدمات در شهر قم نسبت به سایر استان‌ها شرایط بهتری دارد که منصف بودن کاسبان و حساس بودن شهروندان نسبت به تخلفات از جمله علل آن است.

قیمت کالا و خدمات در قم مناسب تر از دیگر شهرها است

به گزارش خبرگزاری‌ موج قم، مهدی ریاضی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعزیرات حکومتی استان قم از ۸ اسفند ماه سال گذشته در دو مرحله در روزهای پایانی سال و همچنین روزهای ابتدای سال جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: رؤسای شعب در روزهای اداری تا ساعت ۲۲ و در روزهای غیر اداری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ در این اداره حضور دارند و به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

ریاضی گفت: گشت‌های مشترک نیز تشکیل شده تا بازدیدهای خود را از سطح بازار، واحدهای صنفی، کشاورزی و همچنین مجتمع‌های بین راهی و مراکز اقامتی انجام دهند.

وی عنوان داشت: در این گشت‌های مشترک، سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان میراث فرهنگی، شرکت فراورده‌های نفتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، مرکز بهداشت و همچنین اداره حمل و نقل جاده‌ای حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با بیان اینکه قیمت فروش کالاها و خدمات در شهر قم نسبت به سایر استان‌ها شرایط بهتری دارد افزود: اغلب کاسبان قم روحیه منصفانه ای دارند و مردم نیز نسبت به تخلفات حساس هستند و گزارش تخلفات را به سازمان‌های نظارتی می‌دهند و رسیدگی به این تخلفات در اسرع وقت صورت می‌گیرد که این عوامل در مجموع وضعیت مناسب‌تری را برای بازار قم ایجاد کرده است.

ریاضی عنوان داشت: ۱۳۴ واحد صنفی استان قم در روزهای اخیر مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت که ۷ واحد صنفی با تخلفات مستمر پلمپ شده و پرونده محکومیت آنها نیز تشکیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی