English

راه‌اندازی غرفه‌های خدمات نوروزی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: 4 غرفه در نقاط مهم شهری و ورودی‌ها در ایام نوروز مستقر خواهند شد و ظرفیت‌های گردشگری شهر را به مسافرین و زائرین معرفی می‌کنند.

راه‌اندازی غرفه‌های خدمات نوروزی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیت‌ها و امکانات گردشگری قم اظهار کرد: با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی امسال نیز ظرفیت‌های گردشگری شهر به‌صورت ویژه به مسافرین و زائرین نوروزی معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه این کار با هدف افزایش ماندگاری زائرین و مسافرین در شهر انجام می‌شود تصریح کرد: البته جدای این مساله معرفی فرهنگ و آداب‌ورسوم شهر نیز ازجمله ضروریات اجرای این طرح است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه در قالب این طرح استقرار 4 غرفه اطلاع‌رسانی در ورودی‌های شهر انجام می‌شود گفت: این غرفه‌ها در ورودی عوارضی قم تهران، در میدان آستانه، مقابل درب یک مسجد مقدس جمکران و در بلوار شهید سلیمانی در مجاورت ستاد منطقه چهار مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها بروشورهای معرفی ظرفیت‌های شهر قم را به زائرین و مسافرین ارائه خواهند کرد و در صورت نیاز خدمات گردشگری و اقامتی شهر را به آن‌ها معرفی می‌شود، همچنین برای مراکز تفریحی، گردشگری و اقامتی قم نیز در این غرفه‌ها تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه