English

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح «مهمانی در مهمانی» برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در اصفهان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: اجرای طرح «مهمانی در مهمانی» نوروز در اصفهان آغاز شد.

اجرای طرح «مهمانی در مهمانی» برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وجیهه فاضل با اشاره به اجرای این طرح در پنج محور میهمانی لاله‌ها، بهار، خدا، طبیعت و خانواده تا پایان تعطیلات نوروز گفت: این طرح با محوریت احیای نقش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خانواده و والدین، رویش طبیعت و ماه مهمانی خدا در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان دوره ابتدایی می‌توانند در محوری که علاقه‌مند هستند فعالیت و آثار خود را به کانال یادگیری نوروز ارسال کنند.

این مقام مسئول گفت: دانش‌آموز فعالیت خود را می‌تواند به صورت مستقیم به کانال‌های ارتباطی مدرسه ارسال تا ربات فعال در کانال، فعالیت را دریافت کند، پس از ارسال به دبیرخانه کشوری و ارزیابی، فعالیت ارسالی منتشر و قابل‌مشاهده می‌شود.

فاضل افزود: دانش‌آموزان می‌توانند فعالیت را برای آموزگار خود در گروه کلاسی شاد ارسال کنند و آموزگاران تا پایان تعطیلات و بعد از آن فرصت دارد فعالیت‌ها را برای رابط منطقه، ناحیه و کارشناس گروه‌های آموزشی ابتدایی ارسال کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: همه دانش‌آموزان عضو در کانال yadgirynoroz ۱۴۰۲ می‌توانند به معما‌های کانال نیز پاسخ دهند و برای فعالیت‌های خود جایزه دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی