English

پنجمین جشنواره زیباترین سفره هفت سین یزد برپا شد

در پنجمین جشنواره زیباترین سفره هفت سین یزد سه سفره هفت سین به عنوان سفره های اول تا سوم با رأی داوران، سه سفره هفت سین با عنوان شایسته تقدیر و یک سفره هفت سین نیز با رأی مردمی به عنوان زیباترین سفره های هفت سین معرفی می شوند.​​​​​​​​​​​​​​

پنجمین جشنواره زیباترین سفره هفت سین یزد برپا شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، زیباترین سفره های هفت سین در پنجمین جشنواره زیباترین سفره هفت سین در محل بوستان آزادگان گسترانده شدند و مورد ارزیابی داوران و رای گیری مردمی قرار گرفتند.

پنجمین جشنواره زیباترین سفره هفت سین با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار شهر میراث جهانی یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و شهروندان یزدی در بوستان آزادگان برگزار شد.

این جشنواره با مشارکت خانواده‌های یزدی از ۱۳ تا ۲۳ اسفندماه با اعلام فراخوان عمومی آغاز شد و شب ۲۶ اسفندماه آثار پذیرفته شده به نمایش عمومی گذاشته شده است.

در این دوره از جشنواره ۳۵ هنرمند ثبت‌نام کردند که در نهایت بعد از داوری اولیه، ۲۲ اثر موفق به شرکت در بخش نمایش میدانی شدندکه‌ ایده‌های خلاقانه و جدید نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است توجه به نمادهای بومی یزد، حفظ شأن و جایگاه قرآن در سفره هفت سین، تناسب اسم گروه با چیدمان سفر هفت سین، همخوانی سفره هفت سین با موضوع «یزد شهر زندگی و بندگی» از جمله محورهای تعیین شده برای شرکت کنندگان در جشنواره زیباترین سفره هفت سین یزد بوده است.

آثار رسیده توسط پنج استاد دانشگاه در رشته‌های گرافیک، طراحی، معماری و یک استاد هنرمند برتر تجربی به نام های محمدرضا شریفی، استاد نوید خالصی، استاد غنیمت، استاد فهیمه قلم سیاه و خانم سمانه سادات قریشی ارزیابی و در نهایت تا فردا تعیین و اعلام می‌شوند.

در این جشنواره سه سفره هفت سین به عنوان سفره های اول تا سوم با رأی داوران ،سه سفره هفت سین با عنوان شایسته تقدیر و یک سفره هفت سین نیز با رأی مردمی به عنوان زیباترین سفره های هفت سین این دوره از جشنواره معرفی می شوند.​​​​​​​​​​​​​​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه