English

شهردار چالوس:

بزرگترین اقدام مدیریت شهری چالوس طی ۵ دهه اخیر صورت پذیرفت

شهردار چالوس گفت: با رعایت تشریفات قانونی و تلاش های یکساله مدیریت شهری چالوس برای تحقق این توافق بزرگ، تملکی بالغ بر 38 هزار متر مربع از اراضی دانشکده نیروی دریایی سپاه پاسداران با ارزش ریالی 15 هزار میلیارد تومان به ثمر نشست.

بزرگترین اقدام مدیریت شهری چالوس طی 5 دهه اخیر صورت پذیرفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مسعود یعقوبی با بیان اینکه مهمترین و با ارزش ترین هدیه نوروزی شهروندان فهیم و نجیب و با اصالت چالوس به ثمر نشست، اظهار داشت: در راستای اهداف متعدد خدماتی و در جهت رفع نیاز عمومی شهر به ویژه تامین سرانه خدماتی و حفظ فضای فیزیکی، فرهنگی و تسهیل در عبور و مرور و رفت و آمد شهروندان محترم ساختمان اداری شهرداری چالوس به مکانی دیگر منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به توافق 38 هزار متری شهرداری چالوس با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: برای نخستین بار در راستای توسعه زیرساختهای شهری و تسهیل عبور و مرور و همچنین ارزش افزوده تملکات شهرداری در سایه وحدت مجموعه مدیریت شهری چالوس این توافق صورت گرفت.

شهردار چالوس به ارزش بالغ بر 15 هزار میلیاردی این توافق بزرگ اشاره داشت و تصریح کرد: این اقدام بزرگ و ماندگار از بزرگترین اقدامات مدیریت شهری چالوس در 5 دهه اخیر می باشد.

وی با بیان اینکه با جابجایی ساختمان اداری شهرداری چالوس بخش بزرگی از ترافیک بلوار 17 شهریور رفع خواهد شد، افزود: با رعایت تشریفات قانونی و تلاش های یکساله مدیریت شهری چالوس برای تحقق این توافق بزرگ، تملکی بالغ بر 38 هزار متر مربع از اراضی دانشکده نیروی دریایی سپاه پاسداران با ارزش ریالی 15 هزار میلیارد تومان به ثمر نشست و امید می رود در سایه انسجام و همراهی تمامی ظرفیت های شهرستان شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شهر چالوس باشیم.

یعقوبی گفت: ضمن سپاس و قدرشناسی و تلاش و پیگیری اعضای محترم شورای اسلامی شهر، نماینده مجلس، معاونت عمرانی استانداری، فرماندار، امام جمعه، مدیرکل راه شهرسازی و مسئولین ملی، استانی و شهرستانی به ویژه همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق این پروژه عظیم از هیج کوششی فرو گذار نبوده اند، کمال امتننان را داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه