English

شهردار چالوس خبر داد؛

تملک و آزادسازی ۷۰۰متر مربع زمین در محله دوستگر چالوس

شهردار چالوس گفت: زمینی به متراژ حدود 700 متر مربع در خیابان وحدت دوستگر در راستای رفع مشکل ترافیکی تملک و تعریض شد

تملک و آزادسازی 700متر مربع زمین در محله دوستگر چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس در مراسم تعریض و بازگشایی معبر کم عرض خیابان وحدت محله دوستگر، اظهار داشت: با توجه به مراجعات اهالی این منطقه به شهرداری و مطالباتی که جهت تعریض این معبر داشتند، شهرداری چالوس با همکاری اعضای شورای شهر با دعوت از مالک محترم جلساتی مکرر و متعددی را در راستای رفع مشکل ترافیکی در این منطقه برگزار کرد.

شهرداری چالوس

وی با قدردانی از جناب آقای مهدوی مالک محترم زمین، ادامه داد: خروجی برگزاری این جلسات توافق حدود 700 متر مربع زمین بوده که در معرض تعریض قرار گرفته است.

شهردار چالوس گفت: این معبر کم عرض تا پایان روز جاری کاملاً پاکسازی شده و تردد در آن آسانتر خواهد شد.

شهرداری چالوس

وی با اعلام اینکه مجموعه مدیریت شهری چالوس با قاطعیت و جدیت پیگیر مطالبات شهروندان محترم می باشند، افزود: در شهر چالوس با تلاش مجموعه شهرداری و با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار محترم و مجموعه مسئولان شهرستانی در سال جاری بیش از 130 هزار متر مربع تملک صورت گرفته که در چندین سال گذشته بی سابقه بوده است.

یعقوبی با بیان اینکه خدمات در شهر چالوس استمرار دارد، افزود: با حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر چالوس ان انشالله تا پایان سال پروژه های مثمرثمر و پروژه هایی که در راستای روان سازی ترافیک شهری که یکی از معظلات بزرگ شهر چالوس و انتقادات زیادی را در حوزه ترافیکی متوجه مجموعه مدیریت شهری کرده به بهره برداری خواهد رسید.

شهرداری چالوس

وی به رفع مشکل ترافیکی که یکی از مشکلات اساسی و مهم در شهر چالوس می باشد اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری چالوس در سال آتی برنامه های بهتر و جدی تری را در راستای رفع مشکلات ترافیکی شهر چالوس دارد تا رضایتمندی مردم را برای مجموعه مدیریت شهری دوره ششم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه