English

با دستور دادستان قزوین مسیر دسترسی به اورژانس بیمارستان رازی رفع سد معبر شد

در حاشیه بازدید دادستان قزوین از بیمارستان رازی دستور برداشته شدن موانع موجود در مسیر باند کندروی منتهی به اورژانس این بیمارستان صادر شد.

با دستور دادستان قزوین مسیر دسترسی به اورژانس بیمارستان رازی رفع سد معبر شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان قزوین در تشریح این خبر گفت: باند کندروی بلوار آیت الله مطهری حدود 9 سال توسط چند پروژه ساختمانی مسدود شده بود و همین امر برای شهروندان و بخش اورژانس بیمارستان رازی ایجاد مزاحمت کرده و تصادفات رانندگی متعدد در این محدوده به وقوع می پیوست و موجب خسارت به مردم می شد.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه دستورات لازم به مجموعه مدیریت شهری صادر تا نسبت به رفع سد معبر از سوی پروژه های ساختمانی اقدام شود و طی روز گذشته موانع موجود در مسیر باند کندرو و ورودی اورژانس بیمارستان رازی برداشته شد.

رجبی در ادامه بیان داشت: عدم رعایت حقوق شهروندان در استفاده از معابر، پیاده روها، محل پارک خودرو و... از سوی برخی اصناف و کسبه در قزوین برای مردم ایجاد معضل کرده و موجب افزایش بار ترافیکی شهر و نارضایتی شده است.

دادستان قزوین1

این مقام قضایی استان هشدار داد: مجموعه مدیریت شهری، اتاق اصناف و اتحادیه ها و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید صنوف و افرادی که به هر نحو نسبت به سد معبر در خیابان ها، پیادروها، بازار و مسیر عبور و مرور شهروندان اقدام می نمایند و حقوق مردم را نادیده می گیرند؛ در وهله اول تذکر و اقدامات قانونی در بحث رفع مزاحمت های شغلی اجرایی شود و در صورت عدم رعایت و تکرار تخلفات به منظور برخوردهای بازدارنده به دستگاه قضایی معرفی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: اقدام اخیر مجموعه مدیریت شهری در جمع آوری و ساماندهی وانت بارها و دستفروشان میوه و تره بار از سطح شهر قابل تقدیر بود و نباید اجازه داد این افراد مجدداً با حضور در معابر سیمای شهر را نازیبا کنند و بدون شک دستگاه قضایی از اینگونه اقدامات شهرداری ها در راستای احیاء حقوق عامه حمایت قانونی می کند، تا شهر از یک نظم یکسان برخوردار و اینگونه معضلات شهری مرتفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه