English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد؛

آماده باش مراکز بهداشتی درمانی منطقه کاشان در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آماده باش مراکز بهداشتی درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در ایام نوروز خبر داد.

آماده باش مراکز بهداشتی درمانی منطقه کاشان در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کورش ساکی درجمع خبرنگاران گفت: کلیه امکانات و منابع دانشگاه اعم از نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی جهت ارائه خدمات حوزه سلامت در ایام نوروز بسیج و هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی افزود: بیمارستان های این دو شهرستان به مسافران داخلی و گردشگران خارجی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خدمات رسانی می کنند.

ساکی تصریح کرد: بیمارستان های شهید بهشتی، متینی، نقوی، کارگر نژاد، شبیه خوانی، آیت الله یثربی و میلاد در کاشان و حضرت سیدالشهدا (ع) و ثامن الحجج( ع) در آران و بیدگل در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمت به شهروندان می باشند.

وی، با اشاره به اینکه دیالیز از درمان های بسیار مهم است، ادامه داد: مرکز دیالیز دانشگاه نیز در بیمارستان اخوان واقع در خیابان اباذر همزمان با ایام نوروز آماده خدمت رسانی است.

رئیس دانشگاه، با اشاره به آغاز مدیریت سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط از تاریخ۲۴/12/1401 اظهار داشت: افزایش نظارت و بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی تحت پوشش، نمونه برداری از مواد غذایی حساس در مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و کنترل کیفی آب اشامیدنی (کلرسنجی و نمونه برداری) در اماکن عمومی و مراکز اقامتی و بین راهی از اهداف این طرح می باشد.

وی افزود: همشهریان و مسافرین در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با سامانه ارتباطات و رسیدگی به شکایات مردمی 190 تماس گرفته و مورد را اعلام نمایند تا در اسرع وقت بررسی و اقدام لازم توسط بازرسان این دانشگاه انجام شود.

به‌گفته‌ ساکی، برنامه‌ریزی بازدید روزانه از تمامی مراکز درمانی در ایام طرح سلامت نوروزی توسط وی به همراه روابط عمومی، حراست، معاونین و تمامی بازرسین این معاونت ها انجام‌ می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه