English

طی حکمی؛

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

طی حکمی محمدرضا رشیدی نوش آبادی به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی حکمی محمدرضا رشیدی نوش آبادی را به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب کرد.

متن حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمدرضا رشیدی نوش آبادی

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

سلام علیکم با اتکال به خداوند متعال، با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت ویژه غذا و دارو و نقش آن در حفظ سلامت آحاد جامعه و ارتباط با بحث های علمی، اقتصادی و مسائل فرهنگی، بی تردید ارتقاء سطح آن نیازمند همت جدی و توجه بیشتر می باشد. بنابراین متقضی است با تعامل مناسب با حوزه های مرتبط، جلب مشارکت اعضای محترم هیات علمی دانشگاه و بهره مندی از توان و تجارب کلیه صاحبنظران، مدیران و کارشناسان این حوزه علاوه بر تدبیر امور جاری، نسبت به امور ذیل اهتمام ویژه مبذول فرمائید.

بیشتر بخوانید:

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

ترسیم نقشه راه به منظور برآورده ساختن نیازهای نظام سلامت در حوزه غذا و دارو طبق نقشه جامع علمی و اولویت های دانشگاه ارتقاء کیفی و کمی کنترل و نظارت بر تولید، نگهداری، توزیع دارو، غذا، تجهیزات و فرآورده های آرایشی و بهداشتی همراه با نظارت مستمرتلاش در جهت استقرار شرکت های پخش دارویی و غذایی یا نمایندگان مستقل آنها و تأسیس شرکت های تولید دارو و تجهیزات پزشکی و ارتقاء فرآیندهای نظارتی با بکارگیری و توسعه فناوری اطلاعات توجه ویژه به امنیت غذایی و همکاری با سازمان های غیردانش

غیردانشگاه تلاش در جهت ارتقاء حوزه غذا و دارو در رتبه بندی دانشگاه ها همراه با بهبود شاخص های سلامت مرتبط با آن معاونت

امید است با رعایت کامل موازین قانونی و شرعی و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با استعانت از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف دانشگاه با رویکرد مدیریت منابع و مصارف و اهتمام ویژه در اجرایی نمودن برنامه عملیاتی آن حوزه موفق و مؤید باشید.

     کورش ساکی

    رئیس دانشگاه

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه