English

طی حکمی؛

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

طی حکمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی حکمی عباس آزادی را به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه منصوب کرد.

متن حکم کورش ساکی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر عباس آزادی

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

سلام علیکم

با اتکال به خداوند متعال، با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه منصوب می شوید. سیاست گذاری به منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات تشخیصی و درمانی در جامعه تحت پوشش دانشگاه (اعم از دولتی و خصوصی)اقدام و عمل در راستای اجرای سیاست های وزارت متبوع از جمله طرح تحول نظام سلامت

استفاده بهینه از ظرفیت های دانشگاه و فرصت های بیرونی از جمله خیرین و سازمان های غیر دولتی پیگیری و تلاش در جهت ارتقاء کارآیی و افزایش بهره وری مراکز درمانی دانشگاه توجه ویژه به امنیت غذایی و همکاری با سازمان های غیردانشگاهی مرتبط نظارت و ارزشیابی فعالانه و مستمر بر مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت بهبود کیفیت ارائه خدمات درمانی در اورژانس های بیمارستانی اقدام نمائید. امید است با رعایت کامل موازین قانونی و شرعی و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با استعانت از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف دانشگاه با رویکرد مدیریت منابع و مصارف و اهتمام ویژه در اجرایی نمودن برنامه عملیاتی آن حوزه موفق و مؤید باشید.

   دکتر کورش ساکی

    رئیس دانشگاه

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی