English

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

انسان همواره باید مورد خطاب و تذکر واقع شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: راه های متفاوتی وجود دارد که دامن انسان را به انحراف و نابودی می کشاند پس لازم است همواره مورد خطاب و تذکر واقع شود.

انسان همواره باید مورد خطاب و تذکر واقع شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کوروش ساکی در کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: انسان دائما در خطر است و از این روست که نماز روزی پنج بار واجب شده تا راه درست و صواب را به انسان یادآوری نماید.

وی تصریح کرد: کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر تلنگری است برای یادآوری امری فراموش شده در جامعه به ویژه برای قشر دانشگاهی، اساتید و دانشجویان که در این موضوع ورود پیدا کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: انسان تنها موجودی است که در عالم هستی با عنوان حیوان نگران خطاب شده و به خاطر این نگرانی عظیم، وجود خود را به خطر می اندازد و عالمانه و عمداً خود را به نیستی و نابودی می کشاند.

وی ادامه داد: انسان خلقتا و اصالتا جاودانه طلب می باشد و در قران آمده است شیطان موقعی که خواست، انسان را فریب بدهد و از جنت بیرون بیاورد به او وعده جاودانگی داد و به این واسطه انسان فریب خورد و از شجره ممنوعه مصرف کرد .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: انسان در جایی حیوان مسئول نامیده شده و بار سنگینی را تحمل می کند و همواره می خواهد از زیر بار مسئولیتی که به قول قرآن به کوه ها عرضه شده و از آن سر باز زدند، شانه خالی کند.

وی گفت: بزرگترین ضربه تکنولوژی به انسان، این است که انسان را در دریای عظیم اطلاعات گم می کند و مانع تفکر اصیل درباره فلسفه وجودی انسان می شود.

کوروش ساکی افزود: گستردگی و استفاده نادرست از اطلاعات، انسان را دچار غفلت کرده و به راه های نادرست سوق می دهد بنابراین امر به معروف و نهی از منکر در حال حاضر نیز یک امر واجب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه