English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

کمک ۱۶۰ میلیارد تومانی نیکوکاران به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار استان ایلام از ابتدای امسال تاکنون بیش از 160 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

کمک ۱۶۰ میلیارد تومانی نیکوکاران به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات کمیته امداد در سال جاری گفت: مردم نیکوکار استان ایلام از ابتدای امسال تاکنون بیش از 160 میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار داده اند.

طاهری زمینه سازی برای کمک به ایتام و کودکان یتیم و نیازمند را یکی از اولویت های مهم کمیته امداد برشمرد و گفت: امسال تاکنون توسط حامیان نیکوکار 31 میلیارد تومان به کودکان یتیم و نیازمند و خانواده های آنان کمک شده است.

وی با عنوان اینکه بیش از 67 هزار نفر در استان ایلام مورد حمایت کمیته امداد هستند تصریح کرد: خدمات کمیته امداد در دو بخش حمایتی و توانمندسازی به این قشر ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد تصریح کرد: در راستای توانمندسازی مددجویان در سه عرصه مهم اشتغال آفرینی، ساخت مسکن و خدمات فرهنگی امداد استان ایلام برنامه های متنوعی به نیازمندان ارائه می دهد که تنها در زمینه تأمین مسکن نیازمند امسال 1700 مورد خدمت عمرانی و مسکن انجام گرفته است و در هفته احسان و نیکوکاری نیز 170 واحد مسکونی به مددجویان استان واگذار شد.

وی با اشاره به فعالیت تعداد زیادی از خیریه ها در استان گفت: خیریه ها نه تنها رقیبی برای امداد نیستند بلکه بعنوان پشتیبانی کننده خدمات امداد در ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه بسیار موثر هستند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه