English

استاندار مازندران در ارتباط وبیناری با وزیر جهاد کشاورزی:

نیازمند حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی از بازار استان مازندران در نوروز هستیم

استاندار مازندران گفت: مازندران برای تولید و تأمین محصولات کشاورزی و اقلام اساسی در نوروز نیاز به تصمیمات ملی و حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی دارد تا امنیت غذایی کشور را تأمین کند. ‎

نیازمند حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی از بازار استان مازندران در نوروز هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور در جلسه قرارگاه امنیت غذایی مازندران و ارتباط وبیناری با قرارگاه امنیت غذایی کشور و وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: سال گذشته ۲۰ میلیون مسافر وارد مازندران شد و امسال پیش‌بینی می‌شود ۱۰ درصد بیشتر و ۲۲ میلیون مسافر وارد استان شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی برای ایام نوروز به مازندران مسافرت می‌کنند نیاز به حمایت ملی داریم چرا که خدمات ملی ارائه می‌دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه امسال تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز را داریم، گفت: نیازمند حمایت و پشتیبانی ویژه و جدی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و مسافرین هستیم.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی اقدامات خوبی برای تنظیم بازار استان انجام داده اند و با حمایت و پشتیبانی ملی قطعاً خدمات بهتری به مردم و مسافرین نوروزی ارائه خواهیم داد.

حسینی پور در پایان تأکید کرد: مازندران برای تولید و تأمین محصولات کشاورزی و اقلام اساسی نیاز به تصمیمات ملی و حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی دارد تا امنیت غذایی کشور را تأمین کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه