English

شرایط برای ترددهای دریایی مساعد خواهد بود

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، در مناطق دریایی استان از سرعت وزش بادهای جنوب شرقی نسبت به روز گذشته کاسته شده است و شرایط جهت ترددهای دریایی نسبتا مساعد خواهد بود.

شرایط برای ترددهای دریایی مساعد خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی روز جاری در غالب نقاط استان پدیده شاخص گذر و افزایش ابر و غبار محلی خواهد بود.

احتمال بارش پراکنده باران در پاره‌ای از نقاط و جزایر غربی، ارتفاعات شمالی، ارتفاعات مرکزی و ارتفاعات شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود.

در مناطق دریایی استان از سرعت وزش بادهای جنوب شرقی نسبت به روز گذشته کاسته شده است و شرایط جهت ترددهای دریایی نسبتا مساعد خواهد بود.

در ساعات بعدازظهر قدری وزش بادهای سطحی جنوب غربی پیش بینی می شود و وضعیت دریا کمی مواج پیش بینی می شود.

احتمال افزایش باد لحظه‌ای در جزایر غربی استان دور از انتظار نیست.

از ساعات بعدازظهر روز دوشنبه وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی به ویژه در جزایر خلیج فارس پیش بینی می شود و وضعیت دریا نسبتا مواج خواهد شد.

از ساعات بعدازظهر روز دوشنبه 22 اسفند با گذر یک موج بارشی جدید از غرب استان و به تدریج در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه افزایش باد لحظه‌ای با احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

شدت بارش ها در برخی از مناطق غربی، شمالی و شرقی استان مورد انتظار است و این سیستم بارشی از ساعات شب سه شنبه 23 اسفند از استان خارج خواهد شد.

توصیه می شود از قرار گرفتن در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود و از نظر دمایی، طی این مدت نوسانات دمایی بین 2 تا 4 درجه پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه