English

رئیس انجمن فولاد همگن استان قزوین:

یکی از رسالت های اتاق بازرگانی شناسایی بازارهای هدف برای کمک به توسعه صادرات است

رئیس انجمن فولاد همگن استان قزوین و عضو ائتلاف تحول و شفافیت در انتخابات اتاق بازرگانی قزوین گفت: یکی از رسالت های اتاق بازرگانی، شناسایی بازارهای هدف برای کمک به توسعه صادرات است که به نظر می رسد در این زمینه در گذشته موفق عمل نشده و در حوزه سه در هزار ناشی از صادرات که باید معاف از مالیات می شد نیز نتوانستیم به حق خود برسیم.

یکی از رسالت های اتاق بازرگانی شناسایی بازارهای هدف برای کمک به توسعه صادرات است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی اصغر نصراللهی مدیرعامل شرکت نامدار تجارت الکترونیک، رئیس انجمن فولاد همگن استان قزوین و عضو ائتلاف تحول و شفافیت در انتخابات اتاق بازرگانی قزوین  گفت: یکی از رسالت های اتاق بازرگانی، شناسایی بازارهای هدف برای کمک به توسعه صادرات است که به نظر می رسد در این زمینه در گذشته موفق عمل نشده و در حوزه سه در هزار ناشی از صادرات که باید معاف از مالیات می شد نیز نتوانستیم به حق خود برسیم.

وی بیان کرد: به اعتقاد ما دوره قبلی مدیریت اتاق نواقصی دارد که این ائتلاف می تواند آن را برطرف کند و همراه صنعت و تولید باشد.

علی اصغر نصراللهی مدیرعامل شرکت نامدار تجارت الکترونیک1 (2)

نصراللهی یادآورشد: به نظر می رسد به جای هزینه کرد در کارهایی مانند کمک معیشتی به دیگران بایستی اعتبارات و هم و غم مدیریت اتاق به حل مشکلات تولیدکنندگان معطوف می شد لذا در نگاه «ائتلاف تحول و شفافیت» حتما مهمترین رسالت ما خدمت رسانی به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نامدار تجارت الکترونیک اظهار داشت:شرکت نامدار تجارت الکترونیک از سال۹۸ فعالیت خود را در زمینه تولید غلطک‌های فولادی در شهرستان تاکستان آغاز کرده و با اشتغال ۷۰نفر در حال تولید است.

او افزود: عمده فعالیت‌های این شرکت در بخش صادرات فولاد است و کشورهای میانمار، مصر، آفریقای جنوبی و عراق بازار هدف ما می‌باشد.

نصراللهی در رابطه با صادرات شرکت نامدار تجارت الکترونیک گفت: سال گذشته ۲۵هزار تن صاردات وزنی به مبلغ ۱۵میلیون دلار و امسال تا ابتدای بهمن ماه ۷میلیون دلار به وزن ۱۵هزار تن صادرات داشته‌ایم.

علی اصغر نصراللهی مدیرعامل شرکت نامدار تجارت الکترونیک4 (2)

نائب رئیس خانه صنعت استان قزوین ادامه داد: عمده فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی استان را پارلمان بخش خصوصی بر عهده دارد و با توجه به تجربه‌ ۳۰ساله‌ای که در بخش صنعت دارم به عنوان یک مدیر صنعتی فعال؛ مسائل و مشکلاتی را در صنعت استان شاهد هستم که امروز هیچ اقدام و چاره‌جویی برای این مسائل نشده است.

نصراللهی اظهارکرد: یکی از رسالت‌های اتاق بازرگانی، شناسایی بازارهای هدف برای کمک به توسعه صادرات است که به نظر می‌رسد در این زمینه در گذشته موفق عمل نشده و در حوزه سه در هزار ناشی از صادرات که باید معاف از مالیات می‌شد نیز نتوانستیم به حق خود برسیم.

وی یادآورشد: به نظر می‌رسد به جای هزینه‌کرد در کارهایی مانند کمک معیشتی به دیگران باید اعتبارات و هم و غم مدیریت اتاق به حل مشکلات تولیدکنندگان معطوف می‌شد لذا در نگاه «ائتلاف تحول و شفافیت» حتما مهم‌ترین رسالت ما خدمت‌رسانی به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی خواهد بود.

علی اصغر نصراللهی مدیرعامل شرکت نامدار تجارت الکترونیک4 (3)

رئیس انجمن فولاد قزوین اظهارکرد: بنابراین خود را عهده‌دار این مسئولیت می‌دانم که اگر در انتخابات موفق و وارد اتاق بازرگانی شوم بخشی از این مسائل و مشکلات را پیگیری کنم و در رفع آن کوشا باشم.

گفتنی است شرکت نامدار تجارت الکترونیک در چند سال گذشته ۵دوره به عنوان تولیدکننده نمونه و سه دوره صادرکننده نمونه استان انتخاب شده است.

علی‌اصغر نصراللهی، سابقه ۱۲سال فعالیت در بخش‌های صنعتی و همچنین ریاست انجمن فولاد قزوین و انجمن صنفی کارفرمایی فولاد قزوین، نائب رئیس خانه صنعت و عضو کمیسیون سخت و زیان‌آور استان را در کارنامه کاری خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه