English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس‌:

با مدیران بانک هایی که ترک فعل کرده اند برخورد قاطع قضایی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس هشدار داد که با مدیران بانک‌هایی که در رابطه با بند"ب" تبصره ۱۶ ترک فعل کرده باشند، برخورد قضایی خواهد شد.

با مدیران بانک هایی که ترک فعل کرده اند برخورد قاطع قضایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، در جلسه بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه استان از برخورد قضایی با ترک فعل مدیران بانک‌ها در استان خبر داد و گفت: در این مرحله، پیگرد قضایی شامل مدیرانی می‌شود که کمتر از ۱۰ درصد جذب اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه را داشته اند و این عملکرد ضعیف بیانگر عدم توجه بانک‌های مذکور به اهمیت اشتغال و تولید در استان می باشد و ظاهراً دغدغه آنان بیشتر منافع بانک است نه مسئولیت اجتماعی.

وی گفت: همه بانک های عامل استان با تلاش و همت مضاعف سعی کنند با توجه به اعتبارات تخصیصی، جذب حداکثری و مطلوب داشته باشند.

ربانی زاده اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی با دقت نظر و مدیریت زمان نسبت به پیش بینی تحقق رشد ۸ درصدی در اقتصاد استان، اهداف و برنامه ها را به شکلی دنبال کنند تا انحراف و عدول از مسیرهای برنامه ریزی شده و اولویت های بخش های مختلف اقتصادی نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست نسبت به اعلام گزارش روزانه بانک‌ها از طریق سامانه پیامکی یا پیام رسان های مجاز از لحاظ تعداد طرح و مبلغ اعتبارات اطلاع رسانی کنند تا بتوانیم جمع بندی نهایی و ارزیابی کیفی و مطلوبی داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه مدیران بانک هایی که کمتر از ۵۰ درصد جذب اعتبار داشته اند باید شخصاً در جلسات هماهنگی و رصد پیشرفت کار حضور پیدا کنند، تصریح کرد: بانک هایی که کمتر از ۱۰ درصد جذب اعتبارات داشته اند با توجه به اختیارات کمیته نظارتی و راهبری ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اعلام مصداق ترک فعل و اهمال در انجام وظایف به دادستانی معرفی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه