English

استاندار فارس:

کمیته‌های چهارگانه ذیل دفتر بازآفرینی شهری استان تشکیل شود

استاندار فارس گفت: کمیته فنی و معماری، کمیته حقوقی، کمیته اطلاع رسانی و کمیته سرمایه‌گذاری اقتصادی، ذیل کمیته بازآفرینی شهری استان تشکیل شود.

کمیته‌های چهارگانه ذیل دفتر بازآفرینی شهری استان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در ستاد بازآفرینی شهری استان در شیراز گفت: در کمیته فنی و معماری همانند پروژه های نهضت ملی مسکن، به ساخت مسجد، مدرسه، فضای ورزشی، کتابخانه و پاسگاه انتظامی توجه شود.

استاندار فارس ادامه داد: بحث بازسازی بافت شهرها به ویژه در شهرهای قدیمی تر به عنوان یک هدف در دستور کار است و در این مسیر یک سری تسهیلات به ویژه بر اساس آیین نامه جدیدی که شورای عالی شهرسازی مصوب کرده پرداخت می شود که البته اصرار بر حفظ و نگهداری بناهای میراثی مورد تاکید است.

ایمانیه اظهار داشت: علاوه بر این، اختیاراتی نیز به شوراها، کمیسیون ها و کارگروه‌های استانی تفویض می شود که تمام این ظرفیت‌ها را در جهت تحقق این مهم یعنی بازسازی بافت شهرها در کنار هم قرار می‌دهیم.

وی افزود: منابع مالی جهت انجام این کار هم می تواند توسط مردم تامین شود و در صورتی که در توان مردم نباشد، می توانیم از ظرفیت و توان سرمایه گذاران استفاده کنیم؛ دولت نیز امکانات، مجوزها و تسهیلات را تامین می کند تا این هدف محقق شود.

استاندار فارس اظهار داشت: در این زمینه همه شهرداران و فرمانداران کمک کنند. طی یکی دو هفته آتی سهمیه هر شهرستان و اینکه وظیفه و اختیارات فرمانداران، شهرداران و مسئولان ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها چیست مشخص شود و جلساتی نیز در همین ارتباط با مدیریت فرماندار تشکیل گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی