English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

انهدام باند ۳ نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور / کشف ۲۵۰ هزار لیتر فرآورده نفتی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور و کشف 250 هزار لیتر فراورده نفتی به ارزش 75 میلیارد ریال خبر داد.

انهدام باند 3 نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور / کشف 250 هزار لیتر فرآورده نفتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان فردی با اقدامات هوشمندانه خود از فعالیت فردی در زمینه قاچاق فراورده های نفتی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این شخص پس از خرید سهیمه خود از پالایشگاه بلافاصله محموله خریداری شده را به صورت آزاد به قاچاقچیان سوخت به فروش می رسانده و محموله خریداری شده به جای انتقال به محل توزیع به محل دیگری منتقل می شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: در ادامه ماموران پس از اطلاع از فروش یک محموله سوخت به یکی از قاچاقچیان بلافاصله خودروی فرد قاچاقچی را تحت تعقیب قرار دادند  و سرانجام در یک اقدام به موقع و ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی از آن 20 هزار لیتر فراورده نفتی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه با اعترافات راننده خودرو، انبار دپوی سوخت قاچاق نیز شناسایی و در بازرسی از مخزن های ثابت که در این انبار تعبیه شده بود 230 هزار لیتر فراورده نفتی قاچاق کشف شد.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش مجموع سوخت های مکشوفه  را 75 میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این عملیات 3 نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط در دستور کار قرار دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه