English

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم:

فعالیت ۲۰۰ نفر برای انتظام بخشی نیمه شعبان/نظارت و برخورد با دستفروشان

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم گفت: چادر زدن‌ها در سطح شهر در سال‌های گذشته بی‌نظمی ایجاد می‌کرد که در این راستا با 200 نفر نیرو و یگان انتظامی این موضوع دنبال می‌شود.

فعالیت 200 نفر برای انتظام بخشی نیمه شعبان/نظارت و برخورد با دستفروشان

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمدرضا شفیعی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: این کمیته چندین مأموریت را برای انتظام بخشی نیمه شعبان دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی و تعاملات با نیروی انتظامی یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های این کمیته است، مطرح کرد: جلسات متعددی در این راستا برگزارشده و تعاملات لازم میان شهرداری و نیروی انتظامی برقرار است.

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، لزوم رعایت نظم و انضباط شهری را مدنظر قرارداد و گفت: چادر زدن‌ها در سطح شهر در سال‌های گذشته بی‌نظمی ایجاد می‌کرد که در این راستا با 200 نفر نیرو و یگان انتظامی این موضوع دنبال می‌شود. 

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نظارت لازم بر دستفروشان نیز در این ایام انجام خواهد شد، عنوان کرد: همچنین در حوزه معضلات اجتماعی نیز هماهنگی لازم با بهزیستی و کمیته امداد انجام‌شده است تا در صورت بروز مشکل سریعاً رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه