English

آماده سازی شهرداری قم برای نیمه شعبان/از آماده‌سازی ۱۵۰۰ جای پارک در جمکران تا تأمین رفاهیات زائران

مدیر منطقه یک شهرداری قم از آماده‌باش کامل این منطقه به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نیمه شعبان با راه‌اندازی ستاد خدمات‌رسانی در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

آماده سازی شهرداری قم برای نیمه شعبان/از آماده‌سازی 1500 جای پارک در جمکران تا تأمین رفاهیات زائران

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به بسیج تمامی عوامل و امکانات منطقه یک برای پذیرایی از مسافران و زائران نیمه شعبان و ایام نوروز اظهار داشت: به‌منظور استقبال از منتظران ظهور حضرت حجت (عج) و پذیرایی از نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، با آماده‌باش کلیه پرسنل و امکانات منطقه در تلاش هستیم تا خدمات شایسته‌ای را ارائه کنیم.

وی بیان کرد: به همت ستاد اجرایی این منطقه و به جهت رفاه حال زائرین، پارکینگ یاوران مهدی (عج) با امکان حدود هزار و 500 دستگاه پارک خودرو تسطیح، خط‌کشی، پاک‌سازی و آماده‌سازی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: ستاد اطلاع‌رسانی و خدمات شهری منطقه یک در بلوار انتظار مستقرشده است و همکاران منطقه تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مناسب به مشتاقان ظهور حضرت حجت (عج) به کار خواهند بست.

وی ادامه داد: به‌منظور رفاه حال زائران، تعداد 32 چشمه سرویس بهداشتی، روشویی، آب شرب، آب غیرشرب جهت مصارف شستشو در اختیار زائران قرار گرفته است و برای دفع فاضلاب حاصل از شستشو و سرویس‌ها، یک حلقه چاه جذبی نیز حفر شده است.

به گفته رضاخانی، به‌منظور جلوگیری از سردرگمی و هدایت زائرین، مسیرهای تحت اختیار این منطقه توسط عوامل ترافیک منطقه خط‌کشی شده و تابلوهای راهنمایی نیز نصب‌شده است.

وی در انتها ضمن تقدیر از صبوری و همراهی شهروندان محترم یادآور شد: مجموعه شهرداری قم و منطقه یک تمام تلاش خود را ایجاد رفاه و آسایش و امنیت خاطر شهروندان به کارگرفته و صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارد و از شهروندان شهر مقدس قم تقاضا داریم با صبوری خود همکاران ما را در اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر پروژه‌های شهری یاری نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه