English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

در تأمین منافع مردم با کسی تعارف نداریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: هر گونه تأخیر در پرداخت تسهیلات مسکن پذیرفتنی نیست.

در تأمین منافع مردم با کسی تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در نشست پیگیری تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، یکی از شعارهای محوری دولت سیزدهم را نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های مهم به شمار می‌رود، لذا این طرح در اولویت برنامه‌های دولت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: دولت به درستی نیاز مردم را تشخیص داده و با یک رویکرد مردمی در مسیر تأمین نیازهای مردم حرکت می کند و آن را برای خود یک تکلیف می‌داند، لذا می‌طلبد همه بانک‌ها و دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام افزود: بانک‌های عامل در استان باید در انعقاد قرارداد و تسهیلات نهضت ملی مسکن پیشرو باشند و بعنوان نماینده استان سهم خود را از بانک عامل دریافت کنند.

وی در ادامه با اشاره به موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات مسکن، خواستار حذف بروکراسی های اداری شد و گفت: هر گونه تاخیر در انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها پذیرفتنی نیست و در راستای دفاع از منافع مردم با کسی تعارف نداریم.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد، بانک ملی همه متقاضیان شهرستان هلیلان را در نهضت ملی مسکن مورد پذیرش قرار دهد و همه قراردادها در همه بانک‌ها باید تا پیش از سال جاری بسته شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه