English

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

۱۰ هزار اصله نهال در سنندج کاشت می شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: به مناسبت هفته درختکاری و روز منابع طبیعی و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری 10 هزار اصله درخت در سنندج کاشت می شود.

10 هزار اصله نهال در سنندج کاشت می شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، علی اصغری اظهار کرد: برنامه ریزیهای لازم برای کاشت درخت در سطح شهر به مناسبت هفته درخت کاری انجام گرفته وبه مناسبت هفته منابع طبیعی 10 هزار اصله درخت در گونه های مختلف در فضای شهری و پارک های جنگلی در سنندج کاشت می شود.

به گفته وی، بخشی از این نهال ها با حضور دانش آموزان ، مدیران و مسئولان دستگاه های مختلف و مشارکت مردمی در روز دوشنبه 15 اسفندماه جاری در پارک جنگلی توس نوذر غرس می شود.

وی از افتتاح اولین پاکت پارک در منطقه یک شهر سنندج خبر داد و گفت: واکاری پارک کشاورزی، بذرکاری پارک نیشتمان، واکاری تمام معابر و رفیوژها در طول هفته و مراسم نهال کاری در بهشت محمدی از برنامه های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج همزمان با هفته درخت کاری است.

به گفته رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ، چنار، افرا، ارغوان، اقاقی ها و از گونه های در نظر گرفته برای برنامه درختکاری در سطح شهر سنندج است.

اصغری افزود: سرو نقطه ای، سرو خمره ای، تایله، ارغوان، بادام، بادام تلخ و ...از گونه های در نظرگرفته برای غرس نهال در پارک های جنگلی است.

وی اضافه کرد: سازمان سیما و منظر هرساله با هدف نگهداری از درخت های موجود و کاشت درخت جدید و ترویج فرهنگ درختکاری برنامه های ویژه ای را اجرا می کند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بر ضرورت توسعه سرانه فضای سبز به عنوان نیازی اساسی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری برنامه های متنوع در طول سال بتوانیم با مشارکت شهروندان در راستای گسترش و صیانت از فضای سبز سطح شهر گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه