English

خدمات ویژه شرکت گاز قم به موکب‌های مردمی در نیمه‌شعبان

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: شرکت گاز استان در راستای تعهدات و برنامه‌های فرهنگی، هزینه تأمین گاز ال.پی.جی بیش از 313 ایستگاه پذیرایی و موکب مردمی را تقبل نموده است.

خدمات ویژه شرکت گاز قم به موکب‌های مردمی در نیمه‌شعبان

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان و همچنین ولادت حضرت مهدی(عج)، از آمادگی کامل 12 گروه امداد و حوادث این شرکت برای مقابله با حوادث احتمالی مراسم نیمه شعبان در سطح استان قم خبر داد.

وی با بیان این که در روز نیمه شعبان 7 گروه امداد و حوادث نیز در سطح شهر قم به حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: 3 گروه از این 7گروه در مسیر بلوار پیامبراعظم(ص) به عنوان مسیر اصلی برپایی ایستگاه‌های پذیرایی از زائران مستقر خواهند شد.

خوش‌لهجه در ادامه درباره بحث گازرسانی به ایستگاه‌های پذیرایی از زائران گفت: شرکت گاز استان قم در راستای تعهدات و برنامه‌های فرهنگی، هزینه تأمین گاز ال.پی.جی بیش از 313 ایستگاه پذیرایی از زائران را تقبل نموده و امید است که با این اقدام، گام موثری در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) برداشته شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری 3 ایستگاه پذیرایی و توزیع اقلام فرهنگی از سوی شرکت گاز استان قم، خاطرنشان کرد: در این 3 ایستگاه اقلام فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، توزیع و همچنین برنامه‌هایی در جهت نهادینه‌ کردن فرهنگ مصرف بهینه انرژی _به طور ویژه گاز طبیعی_ برای زائران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه