English

نشت یابی ۹۰ هزار انشعاب گاز در قم

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز قم از نشت یابی ۹۰ هزار انشعاب گاز در قم خبر داد.

نشت یابی ۹۰ هزار انشعاب گاز در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، امیرمنصور گل محمدی افزود: پیاده‌سازی سامانه آنلاین نشت‌یابی و استفاده از تجهیزات و دانش روز در واحد بازرسی فنی، کمک زیادی به شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز، جلوگیری از هدررفت گاز و همچنین توزیع مستمر و ایمن گاز مشترکان نموده است.

وی افزود: با توجه به افزایش شبکه‌ گذاری‌های شهری و روستایی در استان و نیاز به انجام اقدام‌های پیشگیرانه در زمینه بروز حوادث احتمالی، نشت یابی از خطوط گاز به یکی از اقدام‌های اساسی شرکت گاز استان تبدیل شده  و امید است با پایش های دقیق و به موقع تاسیسات و تجهیزات گازرسانی شاهد افزایش حداکثری ضریب ایمنی شبکه و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات به مشترکان گاز باشیم.

وی با اشاره به رضایتمندی مشترکان گفت: تامین گاز ایمن و پایدار برای مشترکین، علاوه بر افزایش سطح رفاه و رضایتمندی آنان، در بخش‌های خانگی، تجاری و به خصوص صنعتی، سبب شکوفایی هرچه بیشتر صنایع، آبادانی کشور و رونق تولید خواهد شد.

گل‌ محمدی در پایان با اشاره به اهمیت بازرسی مستمر از خطوط و تاسیسات گاز بیان کرد: واحد بازرسی فنی با اشراف به این موضوع مهم، تمام تلاش خود را برای انجام درست و به موقع وظایف محوله در جهت استمرار پایدار جریان گاز در استان خواهد داشت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه