English

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی «شهدای هزارجریب » گلوگاه

عملیات اجرایی فاز اول پروژه آبرسانی شهدای هزار جریب گلوگاه با پیش بینی ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور دکتر شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، فرماندار گلوگاه، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا مازندران و جمعی از مسئولان و مردم منطقه آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی «شهدای هزارجریب » گلوگاه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در این مراسم نماینده مردم شرق مازندران و عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس طی سخنانی ضمن قدردانی از کارکنان شرکت و مدیر عامل در راستای تأمین اعتبار پروژه آبرسانی شهدای هزارجریب گلوگاه، اظهار داشت: جهاد آبرسانی در مسیر جهاد تبیین است و مسئولان می بایست در این مسیر گام بردارند و با توجه به نیاز مردم منطقه نسبت به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی اقدام کنند.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا مازندران نیز با ابراز خرسندی از آغاز به کار پروژه آبرسانی شهدای هزار جریب و آبرسانی به جمعیت کثیری از مردم منطقه، گفت: نگاه جدی دولت مردمی توجه به مناطق محروم و محرومیت زدایی است و در این راستا مرکز جهاد آبرسانی تشکیل شده و قدمهای خوبی هم برداشته شده است.

لورایی با اشاره به مشخصات پروژه آبرسانی شهدای هزار جریب افزود: این پروژه با هدف ایجاد ذخیره مطمئن و تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و افزایش توان انتقال با اجرای خط انتقال به طول ۸۶۰۰ متر و احداث ۳ باب مخزن ذخیره به حجم ۳۰۰ متر مکعب و ساخت ۳ واحد ایستگاه پمپاژ با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال شروع شده است.

فرماندار گلوگاه هم ضمن مهم شمردن و اولویت پروژه شهدای هزار جریب، بیان داشت: این پروژه در چند فاز اجرا خواهد شد که امیدوارم به زودی به پایان برسد و مردم منطقه از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی