English

هم‌زمان با ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام؛

شهردار قم به‌مناسبت روز جوان پیام تبریک صادر کرد

شهردار قم در پیامی به‌مناسبت روز جوان نوشت: محکم‌ترین پشتوانه امیدواری به آینده سرزمین‌مان، وجود جوانانی است که با تکیه بر شور و استعداد جوانی، دغدغه بالندگی کشور را دارند.

شهردار قم به‌مناسبت روز جوان پیام تبریک صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان را تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

به نام خدا

درود و سلام بر جوانان عزیز کشور به‌ویژه جوانان غیور و پرنشاط قم

محکم‌ترین پشتوانه امیدواری به آینده سرزمین‌مان، وجود جوانانی است که با تکیه بر شور و استعداد جوانی، دغدغه بالندگی کشور را دارند.

آن‌ها که اگر انگیزه و تلاش‌شان در همه سال‌های پر فرار و نشیب پس از انقلاب نبود نمی‌توانستیم با افتخار از دستاوردها و موفقیت‌های ایران عزیزمان سخن بگوییم.

جوانانی که با تأسی به صاحب نام روز جوان؛ حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام در مسیر زندگی با عزت زیر پرچم حسین بن علی علیه‌السلام گذاشته‌اند و از هیچ فداکاری برای رسیدن به اهداف عالی و انسانی فروگذار نکرده‌اند. چه آن جوانانی که در ۸ سال دفاع مقدس، جانانه و مقتدرانه در برابر حفاظت از مرزهای وطن‌مان سینه سپر کردند و مصداق آیه « إِنَّهُمْ فِتْیَةٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَ زِدْناهُمْ هُدیً؛ آن‌ها جوانانی بودند که به پروردگارشان ایمان آوردند و ما بر هدایت‌شان افزودیم» شدند و چه آن‌هایی که پرچم تعالی پیشرفت کشور را به دست گرفته و علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، به تلاش شبانه‌روزی ادامه می‌دهند.

فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان را به تک‌تک ‌شما که همت بلندتان همواره آمیخته با تعهد، اخلاص، تلاش، تخصص و شور و شعور انقلابی و اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت ‌می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه