English

امام جمعه موقت رشت:

سربازان گمنام امام زمان (عج) مایه آرامش جامعه هستند

امام جمعه موقت رشت با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام آن حضرت گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) مایه آرامش و امنیت جامعه هستند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) مایه آرامش جامعه هستند

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حجت الاسلام احمد طیبی، امام جمعه موقت رشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به نقش مردم بصیر ایران در خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های رنگارنگ دشمنان گفت: فتنه بدخواهان در برپایی آشوب برای رخنه در بازار ارز و ضربه زدن به اقتصاد کشور، با بصیرت ملت اگاه ایران اسلامی، برنامه ریزی و همت مسوولان و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تحقق یکی از وعده‌های حقیقی بشریت در تشکیل تمدن نوین اسلامی و فراهم کردن زمینه‌های ظهور حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دانست و افزود: مردم با صبر و استقامت در مسیر شکل دادن به این تمدن گام برداشته و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن خواهند رساند.
وی در ادامه بااشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو، گفت: انسان مومن ضمن رسیدگی به خانواده خود، نسبت به همنوعان نیز احساس وظیفه کرده و برای یاری رساندن به دیگران، انفاق می‌کند.
امام جمعه موقت رشت، به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری هم اشاره کرد و گفت: درخت مظهر حیات در طبیعت و رسیدگی به آن مایه برکت و رونق زندگی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان در برقراری امنیت و آرامش جامعه، افزود: این نیرو‌های مخلص و مقتدر همچون همیشه در عرصه‌های گوناگون با هوشیاری کامل و اقدام به‌موقع، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
امام جمعه موقت رشت پس از پایان نماز جمعه به مناسبت هفته منابع طبیعی و در آستانه روز درختکاری، با حضور در محوطه مصلای امام خمینی رشت، ضمن کاشت نهال، بر ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ محیط زیست تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه