English

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قزوین:

رایزنی با استاندار قزوین در خصوص حل مشکلات جامعه پزشکی

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قزوین از دیدار و گفتگو تعدادی از رؤسای بیمارستان‌ها و پزشکان با تجربه استان قزوین با استاندار قزوین و حل مشکلات جامعه پزشکی استان قزوین سخن گفت.

رایزنی با استاندار قزوین در خصوص حل مشکلات جامعه پزشکی

 

دکتر محمد رضا خردمند رئیس سازمان نظام پزشکی استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری موج قزوین، از دیدار خود و تعدادی از از رؤسای بیمارستان‌ها و پزشکان با تجربه استان قزوین با استاندار قزوین  به بیان مهم ترین مطالبات و دغدغه‌های پزشکان استان و وضعیت بیمارستان‌های استان قزوین پرداخته شد.

 وی با بیان اینکه تعامل با مدیران استانی در حل مشکلات فزاینده جامعه پزشکی نقش مهمی ایفا می کند، گفت:در این جلسه رئیس سازمان نظام پزشکی به همراه پیشکسوتان و روسای بیمارستان های خصوصی با استاندار قزوین  ملاقات نمودند و چالش های موجود را مورد بحث قرار دادند. 

نظام پزشکی قزوین

دکتر خردمند در خصوص  دیدار با استاندار قزوین گفت:در این جلسه که درخصوص مسائلی چون کمبود شدید تعرفه های پزشکی، افزایش کمرشکن مالیات، افزایش قیمت مواد اولیه و تجهیزات  پزشکی مصرفی در بیمارستان های خصوصی و در برخی گروه های پزشکی نظیر دندانپزشکی، فیزیوتراپی،  برخی تخصص های پزشکی  و آزمایشگاه ها و کارشناسان مامایی  و به خصوص مهاجرت جامعه پزشکی  از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ و نیز خارج از کشور را مطالبی مطرح شد. 

نظام پزشکی قزوین4

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قزوین بیان داشت:روسای بیمارستان های  خصوصی در مورد افزایش چند صد درصدی قیمت تجهیزات پزشکی و مواد اولیه مورد مصرف این بیمارستان ها و نیز افزایش دستمزد کارکنان توضیحاتی ارائه دادند. 

دکتر خردمند ادامه داد  در این جلسه رئیس انجمن داروسازها در مورد افزایش قیمت  داروها به طور غیر قابل پیش بینی  مطالبی مهمی را ارائه دادند. 

نظام پزشکی قزوین1

وی افزود:در این دیدار اساتید جراحی و بیهوشی و  رئیس انجمن متخصصین  داخلی و  جراحی و داروسازی  و نماینده پزشکان عمومی در مورد ناکارآمدی سامانه  نسخه نویسی الکترونیک   و کندی  آن و نیز عدم امکان گرداندن یا تاسیس مطب های فعلی و جدید به ارائه توضیح پرداختند. 

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قزوین درادامه گفت : در این دیدار آقای  دکتر  اعلایی   استاندار قزوین ضمن قدردانی از زحمات جامعه پزشکی در دوران جنگ تحمیلی و به  خصوص در دوره شیوع بیماری کرونا بر منطقی  کردن  تعیین  تعرفه ها و تبعیت آن از واقعیت های جاری  در بازار اقتصادی حوزه سلامت و  سایر اقلام مورد نیاز روزمره تاکید نمودند.

نظام پزشکی قزوین3

وی ادامه داد: مقرر شد با توجه به اهمیت  و وضعیت نگران کننده جامعه پزشکی و حوزه سلامت جلسات مرتب با حضور مسئولین سازمان امور  مالیاتی، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری، تعزیرات حکومتی و ادارات بیمه با تدبیر استانداری برگزار شود.

نظام پزشکی قزوین5

دکتر خردمند در پایان گفت:آقای استاندار در این دیدار با توجه به اهمیت سلامت برای مردم و قدردانی از زحمات پزشکان و کادر سلامت  قول بررسی و حل مشکلات مطرح شده  تا پایان سال را دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه