English

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

در بودجه شهرداری قزوین تنها یک ردیف باز برای مدیریت بحران شهری وجود دارد

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری زنجان برای موضوع مدیریت بحران شهری در بودجه سال آتی خود ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است ولی در بودجه شهرداری قزوین تنها یک ردیف باز برای این موضوع مهم اختصاص یافته است.

در بودجه شهرداری قزوین تنها یک ردیف باز برای مدیریت بحران شهری وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورا که بادستور کار بررسی بودجه شهرداری قزوین برگزار با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهمی که این روزها در جهان مورد توجه قرار دارد، نحوه مدیریت بحران‌ها است و داشتن یک مرکز فرماندهی برای مدیریت بحران ضروری است.

 وی ادامه داد: شهرداری زنجان برای موضوع مدیریت بحران شهری در بودجه سال آتی خود ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است ولی در بودجه شهرداری قزوین تنها یک ردیف باز برای این موضوع مهم اختصاص یافته است. 

 به گفته چگینی،ضرورت دارد تا در بودجه سال آتی معاونت خدمات شهر ی اعتبار قابل توجهی برای احداث مرکز مدیریت بحران درنظر گرفته شود و مشکلات بر سر احداث این پروژه حل و فصل گردد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی بودجه عمرانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اختصاص داشت گفت: در ردیف تجهیز حیاط مدارس به ست های ورزشی و همچنین دربوستانهای شهری ضرورت دارد تا اعتبار ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یابد و تخصیص این ردیف نیز صد در صد شود.

 چگینی همچنین در خصوص پروژه های سرمایه گذاری نیز گفت: فرصتهای پیش بینی شده در حوزه سرمایه گذاری مورد بررسی اعضا قرار گرفت و ضرورت دارد تا اولویتها و دغدغه های مدنظر شورا لحاظ شود و چهار پروژه مهم که برآیندنظرات اعضای شورا ست برای سال آتی در دستور کار اجرا قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه