English

با حضور مدیرعامل مرکز تجاری ایران و افغانستان؛

دفتر نمایندگی بازرگانی افغانستان در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان افتتاح شد

دفتر نمایندگی بازرگانی افغانستان در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان با حضور مدیرعامل مرکز تجاری ایران و افغانستان افتتاح شد.

دفتر نمایندگی بازرگانی افغانستان در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در نشست مدیرعامل مرکز تجاری ایران و افغانستان مستقر در کابل با شرکت های دانش بنیان و شرکت های تولیدی راه های تسهیل ورود تولیدکنندگان کاشانی در افغانستان بررسی شد .

سید اشرف هاشمی مدیرعامل مرکز تجاری ایران و افغانستان با اشاره به اینکه در حال حاضر باتوجه به تثبیت حکومت در افغانستان شرایط برای ورود تاجران ایرانی فراهم است، گفت: عدم شناخت کافی از بازار افغانستان باعث شده است که تمایلی برای حضور بازرگانان در این کشور وجود نداشته باشد در صورتی که اشتراکات فرهنگی زیادی بین ایران و افغانستان وجود دارد می توان شرایط لازم را تسهیل کند .

وی ادمه داد: زمینه های بکر در افغانستان هست که چالش های خاص خود را دارد که البته این چالش ها در همه کشورها وجود دارد .

مدیرعامل مرکز تجاری ایران و افغانستان با اشاره به پتانسیل دانشگاه فنی و حرفه ای گفت :فرصت بسیار خوبی در افغانستان شکل گرفته و افغانستان در صنایع رشد خوبی دارد ولی کارگران حرفه ای ندارد که از این جهت می توان برای شرکت ها آموزشهای فنی و حرفه ای ، سمینار و ورک شاپ برگزار کرد .

در پایان مقرر شد دفتر همکاری های مرکز تجاری ایران و افغانستان نمایندگی کاشان در دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان مستقر گردد تا شرکت ها و تولیدکنندگانی که تمایل به ورود به بازار تجاری افغانستان دارند از این فرصت استفاده نمایند.

گفتنی است؛ بعد از اتمام این نشست ، شرکت کنندگان با حضور در مرکز رشد و شکوفایی دانشکده از شرکت های حاضر در این مرکز بازدید کرده و با فعالیت های آنها آشنا شدند.

مرکز تجاری ایران و افغانستان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه