English

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی:

حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ و تقویت امنیت پایدار و اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره بگیرند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: برآیند کار مسئولان نظام باید افزایش بهره وری، تقویت وحدت ملی و سرعت بخشی به توسعه همه جانبه کشور باشد و در راستای تحقق این اهداف عالیه باید تمام وقت و انرژی خود را بکار بگیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: شناسایی مشکلات و چالش‌ها، اتخاذ تدابیر خلاقانه و اثرگذار و راهبردهای کاربردی در تحقق اهداف کلان نظام اسلامی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه لایه مدیریتی جامعه قرار گیرد.

وی از مسئولان به دلیل حضور در آیین استقبال و شرکت در نشست‌های مختلف رئیس قوه قضاییه که هشتم اسفندماه به استان مرکزی سفر کرده بود، گفت: امید است حضور هیات عالی قضایی به استان منشاء آثار و برکات باشد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نظام حقوقی جمهوری اسلامی در تمام جهان بی‌نظیر است، بیان کرد: نظام حقوقی کشور ما مبتنی بر توحید و آموزه‌های مقدس دینی و اهل‌بیتی است و در صدور تمامی احکام رضایت خداوند در نظر گرفته می‌شود، اما در دیگر نظام‌های حقوقی جهان چنین مسائلی وجود ندارد و همه ارزش‌های انسانی برای به دست آوردن قدرت زیر پا گذاشته‌ می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه