English

پایان حسرت ؛

صعود استقلال سیلک کاشان به لیگ برتر/ صعود به لیگ برتر جوانان کشور

تیم استقلال سیلک کاشان با برتری مقابل شاهین باغملک به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور صعود کرد.

صعود استقلال سیلک کاشان  به لیگ برتر/ صعود به لیگ برتر جوانان کشور

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دیگر کم کم، دل لیگ برتر و عاشقان فوتبالی هم برای کاشان و تیم های ورزشی اش مخصوصا فوتبال  تنگ شده بود و در نهایت تیم استقلال سیلک کاشان  به حسرت چندین ساله خود و فوتبال دوستان کاشانی پایان داد و به لیگ برتر جوانان صعود کرد.

بر اساس این گزارش، دور برگشت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید ناصر فکری  کاشان  و بین ۲ تیم استقلال سیلک و شاهین باغملک از ساعت ۱۳:۳۰   برگزار شد.

این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم استقلال سلیک کاشان به پایان رسید؛ در این دیدار تیم استقلال سیلک در زمان قانونی ۹۰ دقیقه بازی 3_ 1 به به برتری رسید  و با توجه به نتیجه ۳ بر یک دیدار دور رفت دوتیم، این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت تیم استقلال سیلک کاشان موفق به شکست تیم باغملک شد و جواز حضور در لیگ برتر جوانان کشور را به دست اورد.

 هواداران تیم استقلال سیلک  پس از برتری تیم مورد علاقه‎‌شان به جشن و پایکوبی پرداختند  .

اکبر عظیمی رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان کاشان در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری موج، ضمن تقدیر و تشکر  از بازیکنان برای راهیابی به لیگ برتر اظهار کرد: نمایش غرورانگیز جوانان غیرتمند و شایسته کاشانی که به کسب صعود تاریخی به لیگ برتر جوانان کشور انجامید ضمن خوشحالی جامعه فوتبال کاشان ، برگ زرینی به کارنامه افتخارات ورزش کاشان افزود.

 وی ضمن اشاره به صعود باشکوه جوانان برومند کاشان به مسابقات لیگ برتر جوانان کشور، گفت: ضمن تبریک بابت کسب این عنوان با شکوه و تقدیر و تشکر از کادر فنی ، ورزشکاران غیور و جوان تیم استقلال سیلک کاشان، آرزوی تداوم موفقیت ها را برای ورزش کاشان از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه