English

استانداری مازندران اعلام کرد؛

راه اندازی سامانه مردمی استانداری برای مقابله با گران‌فروشی در پیام رسان ایتا

استانداری مازندران با راه اندازی سامانه مردمی ostandarie_mazandaran@ در پیام رسان داخلی ایتا درصدد بهره گیری از ظرفیت اقشار جامعه برای بیان تخلف گرانفروشی و برخورد قاطع با گرانفروشان است.

راه اندازی سامانه مردمی استانداری برای مقابله با گران‌فروشی در پیام رسان ایتا

‎به گزارش خبرگزاری موج  مازندران، از تمامی اقشار مختلف مردم، اصحاب رسانه و خبرنگاران استان می خواهیم که در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی، مراتب را از طریق لینک اعلام شده در پیام رسان ایتا جهت اعلام فوری به مسئولان در کمترین زمان ممکن گزارش دهند.

همچنین مردم عزیز می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ نیز همانند گذشته تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی در بازار عرضه و تقاضا را به بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

از تمامی اقشار مختلف مردم ، اصحاب رسانه و خبرنگاران استان می خواهیم که در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی، مراتب را از طریق لینک اعلام شده در پیام رسان ایتا جهت اعلام فوری به مسوولان در کمترین زمان ممکن گزارش دهند. همچنین مردم عزیز می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ نیز مثل گذشته تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی در بازار عرضه و تقاضا را به بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه