English

فرمانده انتظامی کردستان خبر داد؛

کشف ۱۹۳ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در جریان طرح تشدید مقابله با سرقت ۱۰۳ سارق دستگیر و ۱۹۳ فقره سرقت از آنان در سنندج کشف شد.

کشف ۱۹۳ فقره سرقت در سنندج

گزارش خبرگزاری موج کردستان، سردار علی آزادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان در جهت مقابله قاطع با سارقان، طرح تشدید مقابله با سرقت در استان به مدت ۱۰ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در جریان طرح مأموران انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ۱۰۳ سارق شناسایی و در چند عملیات موفق آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از سارقان به ۱۹۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، گفت: متهمان به ۳۵ فقره اماکن خصوصی، ۴۲ دستگاه خودرو، ۸ دستگاه موتورسیکلت، ۵۶ فقره قطعات خودرو، ۸ فقره منزل و ۴۴ فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در این رابطه ۱۹ نفر مالخر نیز دستگیر شد، افزود: اموال کشف شده از سارقان تحویل مالباختگان شد.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، گفت: پلیس با تمام توان در جهت امنیت و آسایش روانی شهروندان با سارقان و مجرمان و کسانی که امنیت مردم را سلب کنند، برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان به شهروندان توصیه کرد که در حفظ و نگهداری از اموال خود کوشا باشند و به توصیه‌های پلیس در خصوص مراقبت از اموال خود کوشا بوده و با پلیس همکاری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه