English

امضای تفاهمنامه همکاری میان هیئت‌های جودو قم و کربلا

رییس هیئت جودو استان قم از انعقاد تفاهم‌نامه بین این هیئت با هیئت جودو استان کربلا به منظور توسعه همکاری‌ها و رشد و پیشرفت جودو در قم و کربلا خبر داد.

امضای تفاهمنامه همکاری میان هیئت‌های جودو قم و کربلا

به گزارش خبرگزاری موج قم، هیئت جودو استان قم که در رأس آن محمدحسن سالاری یکی از چهره‌های با سابقه جودو ایران، آسیا و جهان حضور دارد در ادامه تلاش برای رشد و توسعه این رشته ورزشی، تفاهم‌نامه همکاری با هیئت جودو استان کربلا منعقد کرد تا قم فراتر از ایران در پیشرفت جودو عراق نقش ایفا کند.

رئیس هیئت جودو استان قم ابتدا میهمانان عراقی خود را به آکادمی جودو مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه به عنوان یکی از مجهزترین فضاهای اختصاصی رشته جودو در کشور بردند و بعد از بازدید از بخش‌های مختلف این آکادمی، پیرامون امضاء تفاهم‌نامه، همکاری‌ها و سایر موضوعات گفت‌وگو کردند.

این تفاهم‌نامه‌ در آکادمی جودو قم با حضور سیدسمیر الموسوی رئیس فدراسیون جودو عراق ‌و نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا به همراه محمدصابر گرایلی نایب‌رئیس فدراسیون جودو ایران و محمد علیمردانی سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بین محمدحسن سالاری رئیس هیئت جودو استان قم و رضا عبدالحسینی منکوشی رئیس جودو استان کربلا، به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های ورزشی و‌ فرهنگی به امضای طرفین رسید.

در این جلسه محمدحسن سالاری دارنده چندین مدال کاتا جودو میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی به عنوان هیئت جودو استان قم از حور میهمانان عراقی در کشورمان و شهر مقدس قم ابراز خوشحالی و ابراز کرد: ظرفیت‌های جودو استان در زمینه‌های مختلف آموزشی، فنی و فرهنگی فوق‌العاده است و این تعامل قطعا در آینده بسیار سازنده خواهد بود.

وی با اشاره به کسب بیشترین مدال‌های جهانی و آسیایی کاتا توسط قهرمانان استان قم، اظهار کرد: ظرفیت بالایی در نمایندگان جودو قم به منظور حضور در تیم‌های ملی در بخش شیایی وجود دارد، همچنین نیروهای متخصص بومی، قم را به فضایی ایده‌آل برای رشد و پرورش ایده‌های ورزشی و فرهنگی تبدیل کرده‌اند.

رئیس هیئت جودو استان قم بیان کرد: با توجه به قرابت فضای فرهنگی شهرهای قم و کربلا آمادگی کامل خود را برای همکاری‌های دو جانبه اعلام می‌کنیم.

در حاشیه مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری روسای جودو استان‌های قم و کربلا، سیدسمیر الموسوی رئیس فدراسیون جودو کشور عراق تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های فوق‌العاده دو طرف، امیدوارم در آینده همکاری‌های دو جانبه گسترش یابد.

گفتنی است: هیئت جودو استان قم از اوایل دهه 1380 با حضور چهره‌های شاخصی همچون محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی همواره در کاتا جودو ایران، آسیا و جهان افتخارآفرین بوده و این دو قهرمان پرافتخار شاگردان زیادی را پرورش داده‌اند و اکنون قم در این رشته حرف اول را در ایران و قاره آسیا می‌زند، ضمن اینکه در بخش شیایی نیز جودو قم رشد قابل توجهی داشته و در بخش بانوان با حضور یکی از باسابقه‌ترین بانوان این رشته یعنی سیما شاهزاده توانسته رونق زیادی به جودو زنان بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی