English

نمایش دیواکولا در فرهنگسرای طوبی بندرعباس اجرا شد

در دومین روز از سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی، نمایش دیواکولا به کارگردانی محمد جهانپا و نویسندگی عماد نصیرآبه، دوشنبه 8 اسفند ساعت 8:30 در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی صحنه رفت.

نمایش دیواکولا در فرهنگسرای طوبی بندرعباس اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بازیگران این نمایش محمد تقی نژاد، جلال کریم زاده، علی ضمیری، فرشاد قاسمی، نازیلا نوروزی، مهناز آسوده، سهیل سهیلی، مهدی بامی، یاسمن جهانپا و کوروش خاکپور هستند.

آهنگساز: محمد مهدی رفیعی، طراح صحنه : مهدی شریفی، طراح لباس :زینب رشتی، طراح گریم: آناهیتا موسوی و طراح گرافیک سینا افشار برعهده دارد.

خلاصه نمایش: بامداد پسر بچه ای که نه میلی به کتاب خواندن دارد و نه علاقه به ریاضی و موسیقی نشان می‌دهد او تمام روز مشغول کار در کتابفروشی پدر خود می باشد اما چندان علاقه‌ای به کتاب های درون قفسه نشان نمی دهد در یک روز کاری که پدر بامداد کتابفروشی را به پسرش سپرده، او وارد ماجرای عجیب و غریبی می شود.

بیوگرافی کارگردان: محمد جهانپا کارشناس ارشد بازیگری تئاتر ، استاد دانشگاه، بازیگر و کارگردان تئاتر می باشد. وی تا کنون کارگردانی نمایش های مورچه ی به نام موری، تیستو، سبز انگشتی، افسانه ماردوش و آش آشتی‌کنان بر عهده داشته است.

این نمایش اثری از گروه نمایش جلوه هشتم مشهد است که در بخش صحنه ای سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی شرکت دارد.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی پس از پنج سال وقفه از 6 تا 9 اسفندماه 1401 در سه سالن تماشاخانه آفتاب؛ تالار شهید آوینی و فرهنگسرای طوبی در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه