English

۱۹۸ دستگاه بی‌سیم دستی غیرمجاز در هندیجان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۱۹۸ دستگاه بی‌سیم دستی غیرمجاز در شهرستان هندیجان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت الله سفید پوست در تشریح این خبر اظهارکرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق وجرائم اقتصادی ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی درحین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۹۸ عدد دستگاه بی‌سیم دستی غیر مجاز و قاچاق با نشان(بائوفینگ) کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان‌کرد: در همین ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی هندیجان معرفی شد.

 

کشف محموله ۱۸ کیلوگرم تریاک در هندیجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به کشف ۱۸ کیلو و ۶۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان اظهارکرد: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی هندیجان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه "امامزاده عبدااله" این شهرستان ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شده و وفق مقررات آن را متوقف کردند.

سرهنگ سعید داراب‌نیا افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی مقدار ۱۸ کیلو و ۶۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان‌کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه