English

سرپرست ورزش و جوانان کرمانشاه تاکید کرد؛

کرمانشاه نیازمند فرهنگسازی ورزش همگانی در مسیر نشاط آفرینی است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه کرمانشاه به شور و نشاط نیاز دارد، گفت: یکی از راه‌های ایجاد شور و نشاط در جامعه توسعه ورزش است.

کرمانشاه نیازمند فرهنگسازی ورزش همگانی در مسیر نشاط آفرینی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، منوچهر حاتمی در مجمع سالیانه هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه، با اشاره به نیاز مردم به شادی و نشاط، اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند به افزایش شادی و نشاط در بین مردم کمک کند، توسعه ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: ورزش همگانی هم از سوی مقام معظم رهبری و هم از طرف مسئولین کشور مورد توجه ویژه قرار گرفته و در برنامه ششم توسعه هم روی آن تاکید شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم با مردمانی شاداب و بانشاط داشته باشیم، باید ورزش همگانی را توسعه دهیم و روی آن فرهنگ سازی کنیم.

وی با تاکید براینکه توجه به ورزش همگانی در کرمانشاه به جد در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: جامعه کرمانشاه به واسطه بحران‌ها و حوادثی که از گذشته تاکنون پشت سر گذاشته، در شرایطی است که به شادی و نشاط زیادی نیاز دارد، بنابراین توسعه ورزش همگانی را به صورت جدی مورد توجه قرار داده‌ایم.

حاتمی یادآورشد: تاکنون برنامه‌های خوبی در حوزه  ورزش همگانی انجام گرفته، اما برای ایجاد شور و نشاط در بین مردم انتظار می رود که برخی دستگاه‌های ذیربط نیز پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: اگر هم افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط را داشته باشیم، می‌توانیم برنامه‌های بسیار خوبی را در سطح استان در حوزه ورزش همگانی اجرا کنیم تا یک شور و نشاط جمعی حاصل شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان یادآورشد: همه رشته‌هایی که برای ایجاد شادی و نشاط در بین مردم لازم است، در هیات همگانی وجود دارد، بنابراین  برای قرار گرفتن آن در مسیر رشد، توسعه و ارتقاء تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه