English

مدیر بازرگانی جهاد کشاورزی قم:

۲۰۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در قم توزیع شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین نیاز خانوارها ۲۰۰ تُن گوشت منجمد گوسفندی با سقف قیمت هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار تومان، میان فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای منتخب در قم توزیع شد.

۲۰۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در قم توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، هادی مومنی نسب مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد (گوساله و گوسفندی) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف منتخب استان به‌منظور تنظیم بازار و تعادل بخشی به قیمت این محصول در بازار، سهمیه‌ای بالغ بر ۲۰۰ تُن گوشت منجمد گوسفندی برای قم جذب و توزیع شد، همچنین در زمینه گوشت منجمد گوساله نیز کار توزیع در میان مراکز مورد نظر بدون محدودیت در حال انجام است.

وی افزود: به منظور رفاه حال همشهریان تا زمانی که قیمت گوشت قرمز در بازار به نقطه تعادل مورد نظر برسد، کار توزیع گوشت منجمد (گوسفندی و گوساله)‌ در تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های منتخب ادامه می‌یابد و در این رابطه به دنبال جذب سهیمه‌های بیشتر برای استان قم هستیم.

وی ادامه داد: همچنین برای افزایش عرضه گوشت در بازار قم، به دنبال آن هستیم تا علاوه بر توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در استان، گوشت قرمز گرم را نیز در قالب تنظیم بازار با قیمت مناسب در اختیار همشهریان قرار دهیم و اقدام‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.

مومنی نسب همچنین گفت: در زمینه تامین و تدارک کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان قم برای ایام شب عید و ماه مبارک رمضان نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده‌است و محدودیتی در عرضه مایحتاج مردم وجود ندارد.

گفتنی‌است در حوزه نظارتی شهروندان گرامی می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون نحوه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی در بازار استان را از طریق شماره تماس ۳۶۷۰۱۸۲۱ به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه