English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۳۰ درصد اعتبارات مناطق روستایی به یک روستای مازندران تخصیص داده شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: 30 درصد اعتبارات مناطق روستایی به یک روستای استان تخصیص داده شده است و این اعتبارات برای بازآفرینی و رفع محرومیت در مناطق حاشیه‌ای هزینه می‌شود.

 30 درصد اعتبارات مناطق روستایی به یک روستای مازندران تخصیص داده شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، فرج الله فتح الله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به بند تبصره 11 قانون برنامه و بودجه از محل مالیات بر ارزش افزوده، اظهار داشت: طبق این قانون 70 درصد این اعتبارات باید در مناطق حاشیه شهری و 30 درصد در مناطق روستایی هزینه شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از محل ارزش افزوده تخصیص داده شده است، ادامه داد: میزان اعتبار در هر شهرستان منطبق بر پروژه‌های بافت فرسوده تخصیص داده می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: 30 درصد اعتبارات مناطق روستایی به یک روستای استان تخصیص داده شده است و این اعتبارات برای بازآفرینی و رفع محرومیت در مناطق حاشیه‌ای هزینه می‌شود.

وی بیان داشت: مجتمع فرهنگی قائمشهر، نوسازی مدرسه اسلام بابل و تکمیل مسجد جاده معدن نوشهر از جمله پروژه‌هایی هستند که از این اعتبارات ارزش افزوده بهره مند شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: اعتبارات ارزش افزوده برای پروژه‌ها در مناطق آسیب پذیر و حاشیه‌ای هزینه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه