English

استاندار گیلان تاکید کرد؛

نگذارید کارمندی شب عید دست خالی به منزل برود

استاندار گیلان بر پرداخت حقوق و پاداش دستگاههای اجرایی طی چند روز آینده تا ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد و گفت: نگذارید کارمندی شب عید دست خالی به منزل برود.

نگذارید کارمندی شب عید دست خالی به منزل برود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه استان گیلان گفت: برخی دستگاه‌ها سال گذشته در جذب اعتبارات تملک دارایی‌ها و هزینه‌ای تعلل کردند که باعث شد فصل اجرای کار را از دست بدهند.

وی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری نیز دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند میزان بهره مندی خود از بودجه را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در خصوص فروش املاک مازاد بخشی از درآمدهای بودجه ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ از سه منبع فروش نفت(که بودجه را از وابستگی می رهاند)، مالیات و فروش اموال مازاد تامین می‌شود لذا دستگاه‌های اجرایی که در این زمینه نقش دارند باید تلاش بیشتری کنند ضمن آنکه در فروش اموال مازاد هم دستگاه مربوطه ذینفع خواهد بود.

وی اضافه کرد: بودجه استانی در بخش هزینه‌ای ۴۱ درصد افزایش و در خصوص تملک دارایی ۳۲ درصد رشد داشته است.

عباسی در ادامه اعتبارات سفر رئیس جمهوری در بهمن ماه سال قبل را ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون یک هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته است اما دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت منابع داخلی وزارت خانه‌های تابعه و نیز نمایندگان و مجمع نمایندگان استان در جذب اعتبارات بهره گیرند و تنها به اعتبارت سازمان برنامه و بودجه اکتفا نکنند.

وی اظهار کرد: دربحث شناسایی عرصه‌ها برای سرمایه گذاری و نیز تولید هم تقاضای منطقی و سرزمینی ایجاد شود تا از مهاجرت و ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: درخصوص مصوبات قبلی هم دستگاه‌های اجرایی پیشرفت فیزیکی پروژه ها را رصد کنند و اعتبار را جلوتر از پیشرفت پروژه ها پرداخت نکنند و متناسب با پیشرفت پروژه تخصیص انجام شود.

استاندار گیلان افزود: اگر پیشرفت پروژه درست باشد اعتبار لازم را تامین می کنیم و خوشبختانه آنچه در تعهدات ما از اعتبارات استانی، ملی و سفر رئیس جمهور برای پروژه ها بوده تحقق یافته و کار سرعت گرفته است.

استاندار خواستار رفع خلا اطلاع رسانی از سوی مدیران دستگاههای اجرایی در زمینه اقدامات دولت در استان شد و گفت : اگر نوسانی در بخش های مختلف مانند اقتصاد ایجاد شود خدمات شما دچار مشکل خواهد شد مدیران مردمی خدمات دولت مردمی را گزارش دهند.

وی در پایان بر پرداخت حقوق و پاداش دستگاههای اجرایی طی چند روز آینده تا ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد و گفت: نگذارید کارمندی شب عید دست خالی به منزل برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه